• WAP手机版 RSS订阅 保存到桌面加入收藏设为首页
其他

山西宋先生国玺

时间:2019-12-04 16:14:59   作者:永初文化   来源:www.rongyi.org   阅读:170   评论:0
内容摘要:此藏品为《盛世中华阅兵国玺》,这套玉玺一共四尊,分别代表中美俄英,官方发行的玉玺类纪念品,材质是正宗玉石,抗战题材玉玺有好几种,但唯一的一种含玉石,珐琅红彩,鎏金,就是这套玉玺,玉玺属于现代工艺品,现代工艺品肯定工艺越多将来越值钱的,所以这套玉玺从工艺材料材质角度讲,是其他玉玺种......
此藏品为《盛世中华阅兵国玺》,这套玉玺一共四尊,分别代表中美俄英,官方发行的玉玺类纪念品,材质是正宗玉石,抗战题材玉玺有好几种,但唯一的一种含玉石,珐琅红彩,鎏金,就是这套玉玺,玉玺属于现代工艺品,现代工艺品肯定工艺越多将来越值钱的,所以这套玉玺从工艺材料材质角度讲,是其他玉玺种类没有的,藏品发行数量有限,有很高的收藏价值。
This collection is the Great China military parade national seal. There are four seals in total. They represent China the United States Russia and the United Kingdom respectively. The officially issued seals are made of authentic jade. There are several kinds of Anti Japanese War jade seals but the only one containing jade enamel red color and gold-plated is this set of jade. The jade seal belongs to modern crafts. The more modern crafts the more valuable it will be in the future so this set of jade seals is not available in other types of jade seals from the perspective of material and technology. The number of collections issued is limited and has a high collection value.
このコレクションは「盛世中華閲兵国璽」です。この御璽は全部で四体で、中米露英を代表しています。公式に発行された御璽類の記念品です。材質は正統の玉で、抗戦題材の玉璽は何種類もありますが、唯一の玉、エナメル色、純度の金はこの御璽です。玉璽は現代工芸品に属しています。この御璽は工芸材料の材質から言えば、他の御璽の種類がないので、コレクションの数量が限られています。高いコレクション価値があります。
山西宋先生国玺山西宋先生国玺山西宋先生国玺山西宋先生国玺山西宋先生国玺山西宋先生国玺山西宋先生国玺山西宋先生国玺

上一篇:没有了
下一篇:粮票
相关评论

容艺网(www.rongyi.org)-容天下艺术信息于一网(容艺网艺术交流很容易)

声明:本网站尊重并保护知识产权,根据《信息网络传播权保护条例》,如果我们转载或引用的作品侵犯了您的权利,请在一个月内通知我们及时删除!

技术支持:能量网络